Support & Opplæring
OptiServe tilbyr teknisk support og brukerstøtte på flere programmer innenfor regnskap og CRM
Har din bedrift behov for teknisk støtte for dine medarbeidere? La oss bli din supportavdeling gjennom en fast supportavtale. Eller du kan kontakte oss for support en gang i blant ved behov. Vi har bred kompetanse på systemer innenfor segmentet regnskap og CRM systemer.
Om du allerede er kunde av oss eller du trenger teknisk support, send oss en henvendelse via vår service-portal:
Vi tilbyr:
Support & vedlikehold
- Daglig systemstøtte: Vi hjelper deg med utfordringer og spørsmål.
- Feilretting og problemløsning: Løser tekniske problemer og feil.
- Systemoppgraderinger og vedlikehold: Holder systemene oppdatert og velfungerende.
Opplæring i bruk av systemer
- Grunnleggende opplæring: Introduksjon til systemets funksjoner og grensesnitt.
- Funksjonsspesifikk opplæring: Detaljert opplæring i spesifikke funksjoner som er relevante for deres arbeidsoppgaver.
- Dokumentasjon og ressurser: Tilgang til brukerveiledninger, FAQ og andre støtteressurser.
- Oppfølging og støtte: Regelmessige oppfølgingssesjoner for å svare på spørsmål og gi ytterligere støtte.
Her er noen av systemene vi tilbyr støtte for:
PowerOffice Go (Regnskapsprogram)
Cornerstone CRM (Kunderelasjons styring)
Solidus CRM
(Kunderelasjons styring)
WordPress (System for oppdatering av nettsider)